SELAMAT DATANG KEPADA PENGUNJUNG BULETIN RASMI SK BUKIT TOK BENG,21300 KUALA NERUS, TERENGGANU. TEL : 09-6626236 FAX : 09-6626237 Email : skbukittokbeng@gmail.com

01 July 2011

MESYUARAT AGUNG PIBG SESI 2011/2012 SK BUKIT TOK BENG

Mesyuarat Agung PIBG SK Bukit Tok Beng telah diadakan pada 1 Julai 2011 yang lalu.Mesyuarat Agung PIBG SK Bukit Tok Beng kali ini dirasmikan oleh Exco Pelajaran,Pendidikan Tinggi,Sains Teknologi dan Sumber manusia Terengganu,YB.Tn.Hj. Ahmad Razif b.Abdul Rahman yang juga Ahli Dewan Undangan Seberang Takir.
Ketibaan beliau telah disambut dengan paluan kompang dan diiringi dengan bunga manggar.YB juga sempat memeriksa perbarisan unit badan beruniform SK Bukit Tok Beng.
Dalam ucapan perasmian YB berharap ibubapa dapat memberikan kerjasama sepenuhnya kepada pihak sekolah bagi memastikan kecemerlangan anak-anak mereka.Keperihatinan YB terhadap Kehadiran ibubapa dapat dilihat dengan cenderahati yang disampaikan oleh beliau kepada ibubapa yang datang secara berpasangan ke Mesyuarat PIBG ini.
Mesyuarat kali ini telah melantik YDP yang baru iaitu En.Mohd Nasir b. Awang dan Timbalan YDP Dr.Saari b. Abdul rahman.YDP sebelum ini,En.Mohd Jamil b. Mohd Ali telah melepaskan jawatan atas sebab-sebab kesihatan.Mesyuarat ini selesai jam 12.30 Tengahari.