SELAMAT DATANG KEPADA PENGUNJUNG BULETIN RASMI SK BUKIT TOK BENG,21300 KUALA NERUS, TERENGGANU. TEL : 09-6626236 FAX : 09-6626237 Email : skbukittokbeng@gmail.com

02 August 2011

PEMANTAUAN JKJR

SK Bukit Tok Beng telah menerima rombangan daripada Jabatan Keselamatan Jalan Raya Cawangan Negeri Terengganu. Rombongan ini diketuai oleh Pengarahnya sendiri iaitu En. Amirul b. Abdul Rahman.
Kedatangan JKJR ini bertujuan melihat kefahaman murid-murid SK Bukit Tok Beng dari segi Penggunaan Jalan Raya yang betul.Dengan tujuan itu JKJR telah mengadakan ujian kepada murid tahun 2 Amanah dan 5 Jujur. Seramai 10 orang murid dari kedua-dua kelas tersebut mendapat markah 100%
Pihak JKJR juga sudi menyampaikan secara ringkas ceramah kepada murid-murid tahap 1.Ceramah ini telah di sampaikan olah Pegawai Operasi JKJR Terengganu iaitu Tn. Hj.Ramli b.Jusoh.Penghujung ceramah beliau telah diselitkan dengan kuiz dan 3 orang murid telah mendapat 3 buah topi keledar kerana mereka berjaya menjawab soalan kuiz dengan tepat dan juga seorang guru.
Warga SK Bukit Tok Beng mengucapkan ribuan terima kasih diatas kesudian rombongan JKJR memilih SK Bukit Tok Beng sebagai Sekolah pemantauan JKJR.